Bannerele Dv. Aici ! informați Pagina Contact
promovare siteMonetize your website traffic with yX Media

12 august, 2013

eMailViral

Innovative Traffic Exchange

7 Sfaturi privind utilizarea eMail viral

# 1  Creeaza un subiect ochi-prinderea

Linia de subiect a e-mail este, de departe, cea mai importantă parte. Acest lucru este în cazul în care aveti nevoie să-ti concentreze eforturile tale. Aveti nevoie pentru a crea un subiect care va face receptorul care doriti să-l deschidă, si a citi e-mail. Trebuie să ne amintim că o multime de utilizatori virală activă Mailer vor primi sute ... poate chiar mii de e-mailuri pe zi. Vrei să faci al tău iasă în evidentă din multime.

# 2  Face linia de subiect unic
În afară de subiect a fi usor de retinut si atentie-desen, este, de asemenea, trebuie să fie unic. Acest lucru este deosebit de important dacă sunteti trimite o ofertă pentru un program de afiliere care are deja e-mailuri de probă scrise pentru tine de a utiliza. Dacă sunteti promovarea unui link-ul afiliat că altele sunt susceptibile de a fi promovarea, prea ... NU folositi un subiect care s-au gândit deja pentru tine.



# 3  Păstrati scurt mesaj dumneavoastră
Majoritatea membrilor sunt de deschidere doar email-uri pentru a obtine credite lor. Ei cu sigurantă nu vă înscrieti pentru a petrece ore de lectură prin intermediul e-mailuri lungi. Există o sansă mare că majoritatea oamenilor care deschid e-mail se vor derula doar drept în jos la partea de jos, dacă e prea mult. Păstrarea mesajul scurt vă oferă o sansă mai mare de oameni care citesc de fapt mesaju


# 4  Nu se vinde
Acest lucru ar putea suna ciudat si contra-productiv ca ideea de a trimite oferta out este de a atrage cumpărători sau semn-up-uri, dar nu folosesc e-mail ca un mare teren de vânzare. I punctul de la pagina dvs. de destinatie si lăsati că nu vorbesc pentru tine. Asa cum am mentionat mai înainte, să păstreze mesajul scurt. De obicei, cel mai bine este de a lăsa pagina dvs. ar trebui să facă vânzare.


   

# 5  Stick la o ofertă
O multime de oameni par să folosească ocazia pentru a trimite un mesaj la mii de oameni ca o modalitate de promovare a 30 de programe de afiliere diferite, toate în acelasi timp, aruncând nenumărate link-uri în corpul de acelasi e-mail. Nu face asta. Alegeti un program sau produs si stai cu ea.


# 6  Cititorii direct la dvs. pagina de destinatie proprie
Pentru a spori eficienta dvs. de marketing, ar trebui să setati pe link-ul din e-mail pentru a directiona la pagina dvs. stoarce propriu, sau pagina de captare de plumb (paginile cu rezultate de marcă converti foarte bine). Odată ce un utilizator a făcut clic pe link-ul dvs., ei vor rămâne doar până când cronometrul se termină si ei a lua credite lor. Este literalmente doar o chestiune de secunde. Aceste câteva secunde, sunt tot ce trebuie pentru a atrage atentia cititorului. Nu le trimite la o pagină care este puternic încărcate cu text si informatii. Promova lista dvs., si odată ce vă înscrieti puteti face toate de vânzare de back-end.


Leads, Leads, Leads!

# 7  Fiti consecvent

Trimite email-uri la fel de des poti. Aceasta va varia în functie de mailer, iar nivelul de membru. Rămâne consecvent în email-uri voastre, si veti începe să vedeti mai multe rezultate pozitive. Cercetarile au aratat ca înainte de a face o achizitie, un potential cumparator trebuie sa fie expuse la produsul de sapte ori. Nu vă asteptati sute de sign-up-uri de la o postală. Fii perseverent, continua promovarea, si veti vedea rezultate mai bune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

loading...