În timp ce lumea offline nu
exista la excluderea din lumea online, nici nu exista lumea online, la
excluderea din lumea offline.
Deşi programul SFI este în principal online,
puteţi folosi cu siguranta de marketing offline în legătură cu tehnicile tale
online. Tu ar trebui să combine eforturile de offline şi online, în moduri
eficiente. De exemplu, aveţi posibilitatea să trimiteţi anunţuri şi comunicate de
presă prin e-mail la ziare, care va apărea apoi în publicaţiile de imprimare.
Cele anunţuri tipărite şi anunţuri pot direcţiona apoi oamenii online, site-ul
tau. Afiliatii succes SFI utiliza cele două împreună în mod eficient.
Puteţi utiliza tehnici de construire
a unei relatii eficiente în lumea offline în online, precum şi arena.
Construirea de relaţii şi "entuziasmul infectuos" sunt lucruri care
apar atât online cât şi offline. Puteţi întâlni oameni on-line şi apoi a
construi o relaţie, care transporta apoi la lumea offline. Puteţi comunica cu
oamenii online, care le-aţi întâlnit şi cunoscut din lumea offline. Linia de
jos este faptul că este nevoie de încredere pentru a induce pe cineva să
cumpere sau să se alăture. Este nevoie de o relaţie de un fel de a construi
încrederea.
Aceste principii au fost întotdeauna adevărat în lumea offline şi
sunt în continuare valabil şi în lumea online. Relaţia începe atunci când
oamenii văd anunţul dvs. şi primul ei continua sa te judeci cu tot ceea ce
urmează. Un anunţ nu vinde, incepe o relatie. Relaţia rezultat vinde, cu
condiţia ca aceasta devine o relaţie de încredere.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu