Bannerele Dv. Aici ! informați Pagina Contact
promovare siteMonetize your website traffic with yX Media

05 iulie, 2012

UTILIZAREA Safelists, liste de anunţ, ŞI Viral marketing 2

   Următor tehnica de marketing pe Internet, marketingul viral, este interesant, dar nu foarte eficiente.Marketingul viral este conceput pentru a eluda normele de spam de speranta destinatarul e-mail se va transmite pe oamenii de pe lista lui sau ei de expediere. Din moment ce nu au trimis e-mail la aceste alte persoane direct, nu poate fi acuzat de spam. Conceptul este faptul că e-mail se va întinde la mai mulţi destinatari, cum ar fi un virus - fie transmis de la unul la altul la altul. 
   Fiecare beneficiar primeşte e-mail de la cineva cu care au o relaţie pre-existentă. Deoarece o relaţie pre-existentă este o excepţie de la normele de cele mai multe spam-ul, e-mail nu este considerat a fi spam.
   Toate dintre noi au avut nenorocul (sau norocul, poate, dacă aveţi o mulţime de timp liber), de a fi pe o serie de liste de prietenii noştri "Transmiterea de e-mail. De fiecare dată când primesc o gluma pe care ei cred că este amuzant sau mai târziu legenda urbana ("Fereşte-te de SIDA-infectate ace ascunse în locuri de teatru sau o pompa de gaz se ocupă."), Ei foarte generos să-l daţi pe noi şi de 15 sau mai mult alte persoane de pe lista lor. Multe dintre persoanele de pe lista lor trece apoi pe la 15 sau mai multe alte persoane. Observând acest fenomen, a avut loc la un număr de internet marketing întreprinzători pentru a încerca să valorifice această tehnică de distribuţie pentru marketing.
   Un grup de consultanţă am  organizat un experiment de marketing viral pe aproximativ 18 luni în urmă. Rezultatele noastre au fost interesante. Ceea ce am descoperit a fost că pentru a fi eficiente in distribuţie (de exemplu, pentru ca oamenii să fie interesati mereu . În caz contrar, lantul a murit în două generaţii ( nu a fost trecut pe mai mult de două ori). 
   În teoretizarea despre aceste rezultate, am luat în considerare eficienţa unui anunţ de călătorie împreună cu una dintre aceste isterice sau lipsit de sens e-mail-uri care ar putea supravieţui mai multe generaţii. Am ajuns la concluzia că starea de spirit indusă fie de isterie sau prostii de mesajul primar nu a fost propice pentru a genera răspuns la anunţ. Cu alte cuvinte, anunţul nu a curge cu materiale şi, astfel, nu ar fi eficiente.
   Astfel, în timp ce marketingulviral în sine nu pare a fi o tehnică eficientă de marketing pe Internet, o înţelegere de limitele sale ne poate duce să ia în considerare tehnica de cel mai puternic dintre toate - comunicare sincera. Oamenii decid dacă să acorde o atenţie la e-mail bazat pe doi factori evidente: sursa şi subiectul. Viral dee-mail, prin definiţie, provine dintr-o sursa sigura. 
   Ea are, de asemenea, un subiect atenţie . Limitarea este  gravă, fie deloc (doar umor sau o glumă practica), sau este prea grav (de avertizare de pericol ).
Există un proces oarecum mai lent, dar foarte eficient, cu toate acestea. Puteţi trimite de comunicare sinceră de a cunoaşte pe cineva (si care nu stii nu deranjează la primirea de e-mail de la tine), si sincer le spun despre experienţa dvs. de succes cu un program de afiliere, cum ar fi SFI.
    Nu face să sune ca un anunţ în orice formă sau de moda! Mai degrabă, să fie doar un schimb sincer cu ei din experienţa dumneavoastră. Se amestecă în alte lucruri despre viaţa ta şi a întreba despre viaţa lor, astfel că aceasta nu este doar un singur subiect de e-mail. Acestea, la rândul său, poate deveni interesati de programul dvs. şi pot alătura mai târziu. 
   Dacă ei fac, ei pot împărtăşi experienţa lor de succes mai tarziu cu alţii pe care le cunosc. Şi aşa se continuă şi creşte! Să nu numim acest proces de "marketing viral". Să-l numim "entuziasm infecţional"!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

loading...