Următor tehnica de marketing pe
Internet, marketingul viral, este interesant, dar nu foarte eficiente.Marketingul viral este conceput pentru a eluda normele de spam de speranta
destinatarul e-mail se va transmite pe oamenii de pe lista lui sau ei de
expediere. Din moment ce nu au trimis e-mail la aceste alte persoane direct, nu
poate fi acuzat de spam. Conceptul este faptul că e-mail se va întinde la mai
mulţi destinatari, cum ar fi un virus - fie transmis de la unul la altul la
altul.
Fiecare beneficiar primeşte e-mail de la cineva cu care au o relaţie
pre-existentă. Deoarece o relaţie pre-existentă este o excepţie de la normele
de cele mai multe spam-ul, e-mail nu este considerat a fi spam.
Toate dintre noi au avut
nenorocul (sau norocul, poate, dacă aveţi o mulţime de timp liber), de a fi pe
o serie de liste de prietenii noştri "Transmiterea de e-mail. De fiecare
dată când primesc o gluma pe care ei cred că este amuzant sau mai târziu
legenda urbana ("Fereşte-te de SIDA-infectate ace ascunse în locuri de
teatru sau o pompa de gaz se ocupă."), Ei foarte generos să-l daţi pe noi
şi de 15 sau mai mult alte persoane de pe lista lor. Multe dintre persoanele de
pe lista lor trece apoi pe la 15 sau mai multe alte persoane. Observând acest
fenomen, a avut loc la un număr de internet marketing întreprinzători pentru a
încerca să valorifice această tehnică de distribuţie pentru marketing.
Un grup de consultanţă am organizat un experiment de
marketing viral pe
aproximativ 18 luni în urmă. Rezultatele noastre au fost interesante. Ceea ce
am descoperit a fost că pentru a fi eficiente in distribuţie (de exemplu,
pentru ca oamenii să fie interesati mereu . În caz contrar, lantul a murit în
două generaţii ( nu a fost trecut pe mai mult de două ori).
În teoretizarea
despre aceste rezultate, am luat în considerare eficienţa unui anunţ de
călătorie împreună cu una dintre aceste isterice sau lipsit de sens e-mail-uri
care ar putea supravieţui mai multe generaţii. Am ajuns la concluzia că starea
de spirit indusă fie de isterie sau prostii de mesajul primar nu a fost propice
pentru a genera răspuns la anunţ. Cu alte cuvinte, anunţul nu a curge cu
materiale şi, astfel, nu ar fi eficiente.
Astfel, în timp ce
marketingulviral în sine nu pare a fi o tehnică eficientă de marketing pe Internet, o
înţelegere de limitele sale ne poate duce să ia în considerare tehnica de cel
mai puternic dintre toate - comunicare sincera. Oamenii decid dacă să acorde o
atenţie la e-mail bazat pe doi factori evidente: sursa şi subiectul.
Viral dee-mail, prin definiţie, provine dintr-o sursa sigura.
Ea are, de asemenea, un
subiect atenţie . Limitarea este gravă,
fie deloc (doar umor sau o glumă practica), sau este prea grav (de avertizare
de pericol ).
Există un proces oarecum mai
lent, dar foarte eficient, cu toate acestea. Puteţi trimite de comunicare
sinceră de a cunoaşte pe cineva (si care nu stii nu deranjează la primirea de
e-mail de la tine), si sincer le spun despre experienţa dvs. de succes cu un
program de afiliere, cum ar fi SFI.
Nu face să sune ca un anunţ în orice formă
sau de moda! Mai degrabă, să fie doar un schimb sincer cu ei din experienţa
dumneavoastră. Se amestecă în alte lucruri despre viaţa ta şi a întreba despre
viaţa lor, astfel că aceasta nu este doar un singur subiect de e-mail. Acestea,
la rândul său, poate deveni interesati de programul dvs. şi pot alătura mai
târziu.
Dacă ei fac, ei pot împărtăşi experienţa lor de succes mai tarziu cu
alţii pe care le cunosc. Şi aşa se continuă şi creşte! Să nu numim acest proces
de "marketing viral". Să-l numim "
entuziasm infecţional"!